best dowhh kena maki ♥

woahh , aku kene maki babe 
sukenyeee , suke sgt2
perghhh , ayat dea best gile tokkk


ex boy sayra [****** , pftttttt. aku tanak sebot]
ape sial dea pegi bukak account FB sayra
bodohh , ta de account sendiri ke HAPE ?

naseb baek sayra da de-active account dea
tu pun aku yg de-active kan
kalau takk , dea asikk bukak jea account sayra tuhh

na tau ape yg aku n dea bebelkan

*kalau ta nmpak , klik kat gmbar okay













best kann , best gile vavi lhaa seyhh
budak too na crik aku
woahh , TAKOTNYE
ta batak lhaa seyh , kau tuh , jumpe pompuan cair
huhh , budakk bodo cam kau 
menyakitkan aty jea , aku ta suke kau kacau kawan aku tau takk
kau tuhh perogol bersiri
semua pompuan kau nakk
jgn pikir aku bodohh lhaa
huhhh , mls lahh aku na citer lagi
this all only :)






1 comment: