saya di tag oleh EIKA

hello peeps ,
okay , harini aku na story pasal question yg agak menarik perhatian aku
aku online facebook jea , ade jea orang tag name aku ,
ieka tag name aku untuk review blog dea , n tgok soalan2 yang yang dituju kan ke MAKCIK2 comel [comel lhaa sangat] okay , aku na jawab soalan dea :))

11 things about rara

1. emotion , means cepad marah , HAHA^^
2. kuat membebel dekat mmber2 akuu
3. ade orang cakap aku ni sombong , and peramah gila [i choose peramah gila]
3. kuat makan , tu sebablahh aku gemok 
4. aku sayang kawan2 aku , tapi aku cintakan FAMILY aku
5. suka merayap , hang ngan kawan2
6. aku suka kiss kucing aku <3
7. gila korean music , style and koreans boys . most HEECHUL :))
8. sukan ? haha , badminton only :)
9. ceria , childish :)
10. i'm crazy about DSLR camera !!
11. love being myself :))

question from mummy aku tuhh


   1.org yg paling disayangi.? --> of course lhaa kawan baik saya :))
   2.penah pukul org tak.? --> tipu sangat tak pernah kann 
   3.benda yg korang paling suke buat sbelum tido.? --> dengar lagu
   4.feveret colour.? --> GREEN
   5.lagu yang paling bermakna bagi korang.? --> stereo hearts :))
   6.perkara yg paling ditakuti bila dah jatuh cinta.? --> orang tuh curang kat kite :))
   7.apa status korang skrg nie.? --> TAKEN :))
   8.suke pkai heels,kasut,or slipper.? --> kasut and selipar SAHAJA
   9.prinsip hidup.? --> nak berjaya dalam hidup
 10.penah rase mcm nak bunuh org tak.?hehe :D --> pernah sangattt
11.eika nie orgnye mcm mane pade mate awakkk.??hehe --> kecohh , peramah , kuat membebel and lagi satu  , kau happy go-lucky [jujur gilee]

P/S = aku na buat soalan , tapi tak boleh sebab aku dapat online sekejap sahaje , sorry tauuu ^_~



No comments:

Post a Comment