photoshoot bersama QISTINA , sygg kau ♥

heyy peeps , assalamualaikum
aku lupa nak wish , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
eh , salah-salah , AIDILADHA lhaa
hee~ bunguk nye aku neyh
sementara dilanda kebosanan , 
and dahh lame ta meng-hapdate ini blog
aku na story about Raya dekat kampung aku







aku tak upload banyak ,
ni je lha yg aku boleh show
1 more aku na story
ade orang FRANCE dtg beraya kat rumah nenek aku
first jumpe dea , boleh lhaa jugak aku berspeak-ing ngan dea
da lame-2 mcm ta bule na cakap ngan dea sebab malu
and aku ta de lha expert mane bahasa inggeris nihh
bile dea tanye aku something , aku jawab sepata-2 jea
haha , MALUUUU
lhaa konon nyee
hehehe , ape pun ta bole kann
pape ponn , aku rase raya korban kali ni terbaek sbab dpt photoshoot dengan lesbo a.k.a cousin aku
sygg kauu lhaa babes :))




No comments:

Post a Comment