kali ni , HUDA tag akuu !! ^^

hello peeps , once again , aku ditag oleh someone yg agak comel , HUDA !!! 
soalan nye berbunyi begini :)))

1 . nme dlm ic kamu ape ye ? sje nk tahu .:)
2 . mak kamu tahu tak kamu ade blog ? ngeh3~
3 . kamu ade bf or gf ? cun or hensem tak ? klau takde , kamu nk bf or gf cmne ? jwb jgn tak jwb !
4 . suke menabong tak ? *kne amik tahu nie .
5 . nnty dah besar , kamu nk kerja kt mne ?
6 . dalam bnyk2 binatang , binatang ape yg kamu suke ye ? *agak nye ade tak org suke berok ?
7 . kawan kamu chumel tak ? hahaha~ :D nk tau jugak .
8 . kamu ni rjen kemas bilik ke tak ye ? ~ tak tau la ade bilik yg kotor kn ?
9 . suke tak crite 'Bini-Bini Ku Gangster' ? i don't like !
10. da add aq kt fb blom ? hahaha !!
11. besttak soalan aq ni ? tak bestkn . tau tak knape . sbb huda tak pndai bina soalan yg baek pnye . hehehe :D

okay jawapan nye berbunyi begini :

1. Nurul Azura Bt Abdul Mutalib , kau penyibukk , haha sebok na tau name orang [gurau sahaja]
2. tahu kott , hehe.
3. ade , aku tak tahu dea ensem ke takk
4. takk , nty duit dalam tabung hilang , TOYOL curikk
5. nak kerja dekat mana-2 magazine inc. na jadik photographer :)) hee~~
6. most hamster n kucing , beruk ? oh no !!!!! haha
7. semua kawan-2 saya comel tahu !!
8. of course lhaa , kalau tak kemas , bersepah mcm kandang lembu !! , haha
9. erghhh , Bini-Biniku Gangster ? for your information , aku ta berape minat movie melayu ni
10. dah lame aku add kauu !!
11. boleh tahan best lhaa , but menyanyah jea lebih , aku suke doee ! :))

aku dah pun menjawab soalan dea , aku malas na buat soalan , SORRY !!!!

No comments:

Post a Comment