i will miss you dad :))

hello peeps , assalamualaikum :))

anda sudah lihat kea , tajuk entries saya ?
[i will miss you dad !]
sebelum tu saya nak berterima kasih kepada
naseb baik korang ade , kalau takk 
habess lerr , satu rumah banjir sebab saya menangis :')
i'm appreciate u both of you :)

semalam aku memang nangis mase call diorang berdua
aku tak tahu nak luahkan kat sape 
so aku call lha myrul , [sorry ila , kaka call bf awakk]
sebelum aku call myrul , puteri dah call aku dulu

aku cerita kat mereka berdua ape yg aku alami
it's all about my dad

mase balik sch , 
aku pergilhaa masuk bilik
aku nampak ayah aku 
dea bru jea lpas mandy
aku pergi masuk bilik , nak ambil tuala
nak mandy , [tu pun na cerita kea ?]
aku keluar jea daripada bilik 
ayah aku dahh muncul kat depan mata aku
dea mintak maaf kat aku 
woahh , menangis !!!!
that the first story

mase aku tengah boring ,
mak aku panggil suroh gi kedai topup 
okay , aku pergi lhaa amek tudung ,
pas tuu , ayah aku suruh amek kunci motor abang aku
okay aku amek kunci motor abang aku
aku fikir ayah aku na pergi topup sendiri 
rupanya takk , dea suruh aku gi topup naik motor
setahu aku , ayah aku takut aku bawak motor

aku pergilhaa merempit guna motor abang aku
dahh pergi topup , aku balik rumah lhaa
lepas aku masukkan kod topup ayah aku
ayah aku nasihatkan abang aku [pftttttt , secret]
n lastly dea cakap 'abah tak tahu boleh balik rumah lagi kea takk
ayat tuu , ayat tu yg buad aku menangis

pagi tadi mak aku and aku antar ayah aku pergi bus station
n then mase aku salam ayah aku tuhh , ,
air mata aku mengalir . aku menangis depan ayah aku
oh noo , don't cry anymore okayy

that's all yg aku na story

No comments:

Post a Comment