Merry Christmas and happy new year



hey readers !!
dah lame kan aku tak berceloteh or membebel kat blog ni
hehe , yelhaa , bila nak post something kat blog ny
lupe tajuk lhaa , nak cerita eak , and mcm-2 problem
HAPPY NEW YEAR ! 
heee , well , sekarang ni dah hujung tahun , right ?
and tahun yang baru pun akan bermula , 
and cuti sekolah akan TAMAT . 
OHHMAIGODDDD

aku nak wish kepada semua orang christian yg menyambut christmas
Merry Christmas kayy , 
especially untuk kawan aku yg kat SARAWAK ,
Corrielda Emerald Moses , Merry Christmas dear
and for Carissa Saw Chinn
wey-2 , sambut kat KL ea , jgn lupa belikan ole-2 untuk aku tau sygg
hhehe , ngade-2 kan aku ny .

tahun depan , aku pindah Sch , 
and kena duduk Hostel bhaii
taknak duduk hostel boleh tak ? dahlah ta bule bawak lappy 
handphone lagi aa , bosan , nanti tak boleh text buda kepeng aku
nak skype dengan dea pun ta boleh , SHITSS
hari jumaat yang lalu , aku keluar shopping ngan mak aku
oh yeah , byk gile duit habis untuk masuk asrama tahun depan
baju+kasut+kain+tudung+barang-2 lain  = RM 400++
fuhoo fuyoo , bankrap aku weyy , duit gaji aku tuu

ny lagi satu aku na share story , 
korang na tahu tak buda kepeng aku sape ?
aisehh , taknak tahu , sokay , takpayah amik tahu lhaa
Nazmi Here <-- , ini dia buda kepeng saya ,
saya sayang buda kepeng nyy !! adoii , duduk asrama tak dapat aa na text dea ,
DAMNBORED babes :PP

i will miss SDAHA ,
i will miss my friends , especially = KAY , EIYQA , P'JA and FEROO
i will miss my javanese teacher : Cikgu Azizah 
lastly , i will miss my memories at that school :')



sincerely by : Rara Xeriynne 

No comments:

Post a Comment