i MISS you Friends


'Zura, aku nak pegi dahh . nanti jumpa lagi , take care . kau blaja rajin-2 tau , kau jgn nak lantak buat keje gila je . haha . kirim salam semua geng. ! salam sahabat !' Text terakhir kau untuk aku ! aku tak sangka yang hari sabtu tu last day kau kat SDAHA . kau yg beriya tak bagi aku pindah sekolah , right now kau tinggal kan aku . Aku ade baca surat yang kau bagi pijaa . Surat untuk GENG kita . 'Zura , kau memang tegak ' aku start crying bila terdengar ayat kau tuu. aku mmg suka kena buli dengan kau kawan ! lepas ni dah tak ade orang nak buli aku :') .

Aku menangis weyh bila nak update pasal kau ny , aku takdapat nak tahan airmata aku . kita start berkawan from tingkatan 2 kan , kalau start masa tahun ni , takde lhaa aku nak nangis bagai ~ .


kau engat lagi tak gambar ny , ni gambar kita masa form 3 kann :)) aku sukaa gambar ny .. aku just nak kau letak ayat ny dalam hati kau 'Most device ten letter ‘FRIENDSHIP’-maintain it' . 19 ny rumah kau ada kenduri right , kau jemput aku kan , insya allah aku datang , if aku ade transport , aku pergi kayy sayang !!

[Kau memang TEGAK ! aku suka buli kau kat skolah tapi kau tak kesah kan , sebab kita SAHABAT!]

kau dah jauh tuu kau jangan lupa aku , Pijaa , Kay , Feroo ngan Fara tau , aku sayang kau SAHABAT , and one more jangan pernah kau lupakan FARHAN kau and kenangan kita kat SDAHA kayy. ILOVEYOU bestie :')


No comments:

Post a Comment