Perpisahan :')

Perpisahan yang tak dapat nak dielakkan selain kematian :') I can't be strong without my lovely Friends , Especially Kay , Fieza , Ira , Eiyka , Rawi , Qish , Hana , Riqah , Fara , Feroo , Aten and Kawan-2 aku yang lain kat SDAHA . Banyak kenangan aku kat sekolah tuu , dan sekarang hanya tinggal kenangan . Aku tak mampu mengubah takdir , dan takdir menentukan aku harus pindah ke sekolah baru .

teringat lagi ponteng kelas dengan kay , pija and eiyka , pergi gunung dengan Feroo , Eiysya and Kay , Hang bersama Ira , Aten dan Qish . Lepak dengan adek angkat kesayangan aku , Rawi , ariqah , Aziani and Hana . Lepas ni dah takde nak buad kerja gila dekat SDAHA .






i will mis u all 
saya janji takkan lupakan awak semua sayang , 
itu janji saya , dan awak semua pegang janji saya ni okayy 


LOVE YAA 




No comments:

Post a Comment