Asrama ohhh Asrama


Heyhooo BLOG ! , dahlame tak update kau kannn ! . rindu woahh nak update blog J dah tahu aku update blog and online mesti aa aku dah ade kat rumah , macam boleh je kan online kat hostel/asrama . haa , cakap pasal asrama kan , aku nak jugak story kat readers-2 sekalian cane first time aku duduk hostel/asrama .korang nak tahu tak , kalau taknak aku nak story jugak !!

First day masuk hostel aku rase macam nak pergi masuk hutan tahu takk , tak byase . memey aa tak biasa sebab baru first stay asrama . kalau dah biasa takpe aa jugak . and then first day tu jugak aa aku jumpa kawan baru à Maria , Syaza , Ayue , Nurin , Atyq , Lina , Anem , Amin and kakak-2 form six yang satu bilik prep ngan aku . engat kan budak baru selalu kena buli , padahal takpun . kakak-2 form 5 and form 6 kat sekolah tu baek gilaa boleh tak . hewhew , and another day aku dapat musuh baru RONGAK ! (irfan) tapi lastly aku dah malas nak gaduh aku give up , and actually everything is not my fault ! , sebenarnya salah dea pergi kutuk-2 sekolah lama aku and ejek-2 aku macam celaka , bodoh cukup , and sekarang ni aku dah okay dengan dea .

Next week , aku kenal lagi dengan kawan baru , iaitu (ceyhh , BM pass kea ?) Uddin , Najmi , Chip , Ayul , Kak Riha , Kak Nina and more . kalau boleh satu hostel tu aku kenal , tapi tak bertegur sangat . kat sana kena basuh baju sendiri , normal lahh . dah kata stay hostel kan , and kat sana aku ade adek angkat <3 Athirah ! budak ny baik gila ngan aku , lhaa , dah name pun adek angkat kan J

Sejak aku pindah sekolah , prestasi pelajaran aku meningkat ! seronok weyhh , lagi-2 Bahasa Inggeris aku dapat 70 (A-) , kire okay lahh kan (jakun betul Rara ni) . and actually B.I aku tak pernah pass , and masa PMR tahun lepas aku dapat C tahu takk T.T .and azam aku tahun ni aku nak belajar betul-2 , aku taknak hampakan mak aku yang sanggup cancel kan niat dea nak gi umrah tahun ni . And aku nak tunaikan janji aku kat ayah aku yang aku pindah sekolah ni nak belajar bukan nak playing around lagi .

HAHAKK , and kat sane aku boleh tahan aktif lahh , and hari tu masuk bola baling (lawan antara rumah sukan jea kott ) dapat pingat emas , padahal reserved jea . bhahaha . Kat dalam kelas aku just rapat ngan Maria , Wana , Naina , Nadia , Mimie , K. Yah , Ezhar (rapat kah ?) , and most Akmal . best weyy member ngan dorang , suka-2.

Lastly , aku takpernah lupa kawan-2 aku yang still kat SDAHA ataupun yang Still dalam group CREEP lagi , aku always rindu kan korang . kalau korang nak tahu , if aku rindu korang aku nangis and tengok gambar korang . most Kay , Fieza , Adek Rawi , Syafiqah , Feroo , Ira , Fathin , Deja , Qish , and Haziq and segala adek angkat aku kat sdaha . Aku nak tanye korang ni ! Korang rindu aku tak ???? mesti tak kann , yelhaa , aku dah takde kat sisi korang . hehekkk . pape punn , ni je aa yang aku nak story J kbye , LOVE YA .

*keadaan FB aku , 971 request tak approve-2 lagi , huwaaaa

*keadaan dekstop aku , bhahaha , bersepahh

1 comment: