Nothin' To Say


Hey ho , assalamualaikum . wahhh , dah sebulan kott aku tak edit or update blog aku ni . rindu ohhhh . hekhek , apa macam ? sihat kah ? kalau tak sihat cakap tauuu . eh-2 . memandangkan dah lama aku tak tulis story kan , banyak story yg aku nak story , HAHA .
Pada tanggal 2,3,4.5.2012 , pelajar asrama perempuan tingkatan 4 seramai 8 orang telah terpilih untuk menjadi pengimbas kad (flash card) ‘Pertandingan Perbahasan Ala Parlimen Peringkat Kebangsaan’. EH , [ayat takpayah nak baku sangatlahhh] . Hee , okay , macam ny ceritanya . Aku , ayue , syaza , atyq , nuin , maya , anem and lyna terpilih untuk pergi ke goodhope hotel untuk bertugas sebagai FLASH CARD . And kat sana masing-2 ade partner ‘bukan life partner’ . ade 8 orang pelajar form 6 daripada SMK Bandar Tenggara ‘Hakim , Azim , Muz , Piee , Hafiz , Hafizuddin , Deqwan and Azrin’ . ini lah partner-2 kami J
For the first night , kitorang pergi untuk mendengar taklimat J partner-2 pun telah diagihkan >,<
Nuin with Piee
Syaza with Azrin
Atyq with Hafizuddin
Ayue with Hafiz
Anem with Azim
Lyna with Muz
Maya with Deqwan

Rara with ..................................... jeng,jeng,jeng : Hakim >,<



But for the first round , aku and Akim tak de duty , so kami berdua jadilahh budak yang merempat , eh , tak-2 . kitorang berdua jadi photographer bebas , 7 pasangan yang lain bertugas J. Aku and dea merayap je lahh , tangkap gambar sana , tangkap gambar sini. Fuhh , penad weyy. For the second round , aku pun bertugas lah dengan dea , HAHAHA , aku banyak buad slack weyhh , sampai pembahas pun ketawakan aku , LALALA~~ , kesah pulak saya J . Akim pun sama , JAHAT , ketawakan aku .
Kitorang pun pergilahh ke Kota Iskandar pada Final competition , fuyohhh , yelahh aku kan jakun kan , cantik gilaa aa kota iskandar >< , cantik woahh kalau photoshoot kat sana (: hekhek , makanan kat sana sedap , lastly aku kena usha dengan buda catering , bahahahha , kelakar lahh .
Malam penyampaian hadiah , kitorang pun menyemak (: , tangkap gambar segala . takmalu eah ? hahaha , and mase balik tuu rasa macam taknak balik , macam nak nangis jea kan T.T tapi takpe , kenangan terindah weyy kenal kawan baru from another negeri :D and banyak lagi , haha . emm , penat tangan aku nak meaip lagi , okay lahh , that’s all jeah yang aku nak story , next time kita babbling lagi kayy J babaii
Picture editor : Rara Xeriynne
Photographer : Rara and friends
Text by : Rara xeriynne


















































COPYRIGHT BY RARA XERIYNNE

No comments:

Post a Comment