Memories in 2012



Assalamualaikum , heyy there . Dahlama kann aku tak post story kat blog aku yang comel ni -_- . HAHA , you see the title ? Memories in 2012 right ? Aku nak ceritakan apa yang berlakku kat aku sepanjang tahun 2012 . Bad memories , good memories . Let me start the story first :-

Awal tahun ni , aku pindah sekolah and duduk asrama , seriously sebenar nya taknak tinggalkan kawan-2 sekolah lama , especially Kayy , Pija , Eika , Feroo , Ira , Aten , Aqish and most my sister , Wewe . Tapi nak but macam mana , my mum told me to leave that school . Yelahh , kalau aku makin baik sekolah kat sana takpelahh , ni takk , makin teruk aku bersosial -_- . You have to know this dear , i always miss you all :') Aku pindah masuk SMKDMYS pada awal bulan 2 , dan banyak jenis kawan yang aku kenal . Kawan yang ada bila senang and susah , yang happening , yang berbakat , yang cari aku time susah , time tada partner baru cari aku , and the most is KAWAN YANG SUKA MENABUR FITNAH :D . Yang selalu ada dengan aku ialah Dyan , Ayue , Shera , Wanna , Mimie , Naina , Oyan , Aten , Eyca and Michelle , they always make me happy :) Walaupunn mereka tak segila Pija , tak sewel seperti Kay , tapi mereka ada bila aku perlukan mereka :') Kekadang ada rasa MENYESAL pindah sekolah , sebab , err , sebab , kawan-2 kat asrama semua tak mcm yang aku sangkakann . Bila aku ada barang , dorang rapat dengan akuu , bila tada pape , dorang jauh drpd aku -_- yang paling best !! Bila tengah sedih baru cari aku . That's why aku tak berapa rapat dengan dorang . Kekadang ada rasa macam nak lari jee daripada asrama tu , tension dengan kawan yang suka tuduh melulu nihh . Tapi aku fikir mak aku , aku taknak buad mak aku sedih lagi :') Tapi apa-2 punn , aku tetap happy dengan kawan yang sekepala dengan aku >,<

Pada 9.6.2012 , hari yang amat menakutkan bagi akuu , mula nya peristiwa hitam . Aku ACCIDENT , and dikejarkan ke hospital , agak teruk juga kecederaan aku , Tangan kanan sendi teralih , Kaki kanan patah tebu -_- . Tangan aku kena simen , kaki aku kena operate masuk besi . Aku tahu Allah sedang menguji aku masa tuu , semua yang berlaku ada hikmahnyaa kan ? Hehehe , now aku dah sihat , tapi takboleh lasak-2 lagii *Cedih -_-

One more , tahun ni beraya dengan bestie , First Syawal aku bawa kay ke kampung aku beraya bersama-sama Family akuu , and Family aku terima dia dengan hati yang terbuka , Alhamdulillah . Best kott beraya dengan dia , dia kenal saudara aku , and dia tahu mcm mana suasana beraya bersama keluarga :) InsyaAllah jika umurku panjang , kami beraya bersama lagi

Semua orang ada peristiwa yang tidak diingini berlaku dan perkara yang agak hebat berlaku :) Semua ada bad memories and semua orang ada the best memories ever right , jadi berdoa lahh pada Tuhan agar pada 2013 kelak , banyak benda yang baik berlaku pada kita semua . And One more , tahun depan aku dah SPM , seram kayy SPM . Batch 96 wajib lulus sejarah , so doakan kami [Batch 96] berjaya kayy :* . Sampai disini sahaja hasil nukilan saya :) InsyaAllah jika ada peluang lagi saya post cerita yang baru . Bye , Assalamualaikum readers :)

No comments:

Post a Comment